martes, 12 de noviembre de 2013

Poema ”Adolorido Corazón”

Ya no quiero decir, que te amo
Porque tampoco sé si es así
Todo ha cambiado entre nosotros
Es que ya no siento más por ti
Confundido está mi corazón
Negarlo es un error
No siento que me amas
Tampoco que eres feliz
Quizá es culpa mía
Ya no hay nada por hacer
Duele perder la ilusión
Pero creo que más la vida
No lo niego, tú lo intentas
Yo también, aunque no lo veas
No, ya no puedo más, es inútil
Mi silencio es una ironía
El que no me escuches
Me hace loca
Creer que siempre tienes la razón
Me aturde mucho más
Fue bonito no lo niego
Pero como todo, ya terminó

REMS

(Inspirado en mi colega Jytte)

3 comentarios:

  1. Hej smukke Liza, jeg kunne ikke finde dét du skrev om mig. Har du slettet dét?
    Jeg bruger yahoo, kender du den? Jeg har ikke så meget styr på det her med nettet Jeg er bange for alle kan se hvem jeg er, derfor skriver jeg som anonym.
    Jeg sidder som FV idag. Er du på 14? Vi ses måske til fd pause. J.
    Er du ok søde pige?

    ResponderEliminar
  2. Hej kære J. nej ikke helt, men det går....jo, jeg har slettet det jeg skrev om sex og elskov da ikke alle syntes så godt om det... Nogle der, blev lidt skuffet over dét jeg skrev, og så fordi nogle troede det var mig der har oplevet det der. Mennesker er lidt komplicerede nogle gange ;) Jeg blev ked af i aftes fordi jeg fik at vide at sådan noget kan man ikke skrive...sådan kan man såre den man elsker, holder af, kan lide....derfor har jeg slettet det søde. Håber du forstår. Men jeg takker for du gav ideen og så for snakken ;)
    Ja jeg er på 14, har ikke haft fp endnu...Det er ok du er anonym ...Jeg ved godt det er dig der skriver alligevel hehe ;)
    Måske ses vi lidt senere... Knus og go dag til dig :D

    ResponderEliminar
  3. Det er jeg ked af søde Liza. Håber det bliver godt igen. Du fortjener dét Liza pige.
    Hvor er du blevet af? jeg var forbi 14, du var ikke der.
    Vi ses en anden gang. Jeg har fri imorgen og fredag.
    Go tur søde
    J.

    ResponderEliminar