miércoles, 6 de noviembre de 2013

Danskerne parti - kan godt pisse mig af! - "Reflexión -exhortación"

Vil i Please fortælle mig hvad er det her Danskerne parti for noget???? 

Hvad i hvordan jeg kalder den her parti??? RACISTER! helt ærligt! hvad pokker snakker de om? 

Integration sortering - bla bla bla ...i stedet for at bruge penge for danskerne??? for hvem? kunne være rart, hvis nogen vil bruge penge for vores ældre som har hvert år mindre og mindre!
Hvordan vil de bruge penge....??? åh, måske for de mennesker som ikke bestiler noget i samfundet og alligevel vil have mere og mere af os, de arbejder.....?????? 

Støtter danske familie, fordi vores børn er vores fremtid??? hmmm fortæl mig noget, helt fra hjerte af.... hvem af os, vil have flere børn? her hjemme tænker vi mere på karriere end på at få et børn. Altså vi kvinder bliver jo gammel inden vi tænker på .."ok nu er tiden nok, vi skal have en lille".... hvem af den tidlige generation har mere end 2 eller 3 børn??? 
Så skal den parti godt nok lave en ny lov der siger: "hver danske kvinder skal have 2-flere børn ellers skal de kvinder dør eller væk fra samfundet" hahahaha (i kina: kun et bøn, hvis de får flere og der kommer en pige så den pige skal væk/dø) ja ja dog!!! Hvordan vil de støtte vores børn..no udskyld danskerne børn....Hvis vi reflekterer over det her, så tænkt på at, her hjemme er de fleste, ældre mennekser end unge....! Hvordan kan de så få børn så? Hvem skal pleje dem?

En gang til vil jeg sige... jeg føler mig hjem og synes det er over kritik, at der eksistere mennesker, som de mennesker der arbejder for den her parti.

Sikrer dansker arbejde til dansker hænder!!! hvadddd? hvordan?? med alt de sparelse vi har nu .... jesus!!!! det her gør ondt....jo, jeg ved, jeg ikke er dansker men jeg føler mig jo hjem....og den her parti er ikke mere end racister, som ikke en gang har styr på noget som helst. Hvad pokker tænker de på?...har de ikke været på et sygeuset for nyligt??? ok så vil jeg fortælle dem, at hvis de finder 40 læger der er på job....38 er ikke dansker .... hvad vil de så gøre uden de 38 læger der? Hvorfor har vi jo ikke flere danske-læger her hjemme??? fordi der er ingen der gider at arbejde her..hvorfor? ja, godt spørgmål.... Sådan er med mange andre, der har en uddannelse...de vil heller arbejde i Sverige, Norge, osv end her ...mennnn pointen er, hvad vil den her racistiske parti lave uden de læger vi har her hjemme? ....men kun 2 danske- læger kan vi overhovedet ikke klare os. 

Nej nej nej, det her er for trist. Jeg tror på udvikling...men det her...er overhovedet ikke et skrid frem...nej nej.... 
Hvis noget skal sorteres her hjemme, så skal det være sortering på alle der bor her i Danmark. Alle...
De mennesker som ikke gider at lave noget, sidde, hygge, se tv, og få bare sådan penge at statten ....De skal få et eller et andet for at komme i gang... ingen skal få penge for at lave ingenting. Ingen! DVS no dansker, no os fremmede som den parti kalder os udlændinger.

Sådan skal de ikke fungere.... Vi arbejder for hårdt og betaler jo skat som er faktisk mega højt....Så alle har jo rettigheder til at være behandle ordentligt. Alle er jo ALLE!
Basta med alt det her pjat danskerne parti!!!!!!! 
Jeg er godt nok tolmådig, og nogen gang også sød  men dog der her kan godt gøre mig trist, fustreret, skuffet og ok ok ok ok...måske lidt vred 

Håber i vil stemme på den der vil hjælpe samfundet med positive ting. Bl.a. tænk på de ældre, tænk på de små, tænk på os alle sammen....og ikke bare for at få flere skulpturer, park, facade...banale ting... 
Knus til alle 

REMS

No hay comentarios:

Publicar un comentario