jueves, 2 de septiembre de 2021

Til dig - fra mig - Digt


  

Der er så meget jeg vil sige, men jeg har besluttet mig at tie 

 

Frygten for at miste dig er der ikke. Men frygten for at såre dig er jo stor 

  

Vi har samlet mange smukke minder, hver eneste passerer lige nu gennem mit sind 

 

en gang vil de forsvinde ... Det er ikke din skyld, 

  

Vent ikke på mig - min usikkerhed gør mig bange, jeg kan ikke give dig mere

 

Det er ikke løgn hvad jeg siger, jeg savner dig så højt ... og endnu mere din varme, din passion, dine kys, elskovs-øjeblikkene, din ømhed og alt det du havde med, hver gang du kom 

  

Ja! jeg sidder her - kigger ud ad vinduet, mit hoved fyldes af tanker om dig.


Min drøm: du er her sammen med mig 

 

Din sorg har fortæret min sjæl, men der findes ingen ord, der trænger ind i din følelse

 

Distancen er en hjælp! Vores kærlighed er for evigt 

 

Enten her eller der… lykken kommer, det ved jeg, 

 

Disse linjer er til dig, end skønt dette er jo umuligt  

  

Du, min elskede for altid, held og lykke med det hele 

 

I mit sind vil du leve, i min krop vil du forblive, i min sjæl lyser du op og i mit hjerte fylder du og minder mig om, min ensomme eksistens …  

 

Til dig- fra mig

 


REMS

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario